Informatii utile !

IN PERIOADA 23.12.2021 – 06.01.2022 PROGRAMUL CU PUBLICUL SE SUSPENDA.

 

Pentru adeverinte de concurs, solicitarile se fac exclusiv pe email la adresa (oammr_vrancea@yahoo.com) !

Perioada de depunere a documentelor in vederea avizarii pentru anul 2022 a fost 01.10.2021 – 20.12.2021 !

 

Asistentii medicali care nu au reusit sa ajunga in aceasta perioada vor mai putea depune documentatia exclusiv pe email (oammr_vrancea@yahoo.com)  doar pana la 31.12.2021 !

 

Va reamintim documentele necesare reavizarii :

  1. Copie asigurare malpraxis 01.01.2022 – 31.12.2022(IMPORTANT!!! Daca depuneti documentatia DUPA 01.01.2022 si asigurarea NU este valida pentru perioada 01.01.2022-31.12.2022 veti primi aviz conform asigurarii depuse!)
  2. Copie chitanta cotizatie 2022(formula de calcul este SalariuBaza x 12luni x 1%)
  3. Revisal semnat si stampilat de catre angajator
  4. 30 de credite EMC

Contul unde se depune cotizatia : RO 61 ROIN 9205 0005 9590 RO01

 

Nu trimiteti emailuri INCOMPLETE! Nu vor fi luate in considerare!