Cursuri online!

https://www.perfmed.ro/

  In baza protocolului de colaborare nr. 153/11.07.2018 incheiat între Școala Națională de Sănătate Publică, Management și Perfecționare în Domeniul Sanitar București și Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, organizam, pe platforma www.perfmed.ro,  programe de educatie medicala continua la distanta EMCD, creditate cu credite EMC, adresate asistentilor medicali.

Cursuri restantieri 2018 !

  • 18-19-20 .01.2019 zi de curs 19, ora 9.00 lector Cristina Moisa
  • 24-25-26 .01.2019 zi de curs 25, ora 15.00 lector Gabriela Gavriloiu

Zile de programare la tel 0764489108 :

14-17.01.2019 pentru primul curs între orele 16~18.

21-23.01.2019 pentru cel de-al doilea curs între orele 16~18.

Cele doua cursuri sunt cu PLATA! Pentru fiecare curs trebuie achitata taxa de 50RON la UNICREDIT BANK. Prezenta la curs este luata in calcul doar cu anexarea copiei chitantei.

Restantieri 2017

În atenția asistenților medicali restanțieri:
Pentru asistenții medicali ce nu au efectuat cele 30 credite EMC aferente anului 2017 sunt puse la dispoziție următoarele cursuri:

  • 10 feb.2018  ora 09:00 -Cauze și factori de risc pentru cancerul de col uterin Lector As.med.Gabriela Gavriloiu
  • 24 feb.2018 ora 09:00 -Urgențe medicale respiratorii Lector As.med.Daniela Grosu

Cursurile se vor tine la Clubul Sp. Judetean „Sf. Pantelimon”.

Taxa pentru curs este de 50 ron.

Se achita la Idea Bank(vizavi de Zanfir-centru, langa Marelbo) sau la Unicredit Bank(vizavi de Paco-gara).

Se va specifica la banca : „Chitanta Restanta Curs 2017”.

 

Cursuri sem. I 2018

ATENTIE!!!
Pentru inscrieri va rugam sa sunati la numarul de telefon afisat pentru fiecare curs. Inscrierile se pot face in zilele de LUNI, MARTI, MIERCURI si JOI, intre orele 16.00 – 18.00, pana cel tarziu la data mentionata in tabel.

 

Deoarece fiecare asistent medical are nevoie de minim 1 curs in specialitatea in care profeseaza va rugam sa participati la cursurile organizate pentru specialitatea Dvs.

Deasemenea, cursul de Resuscitare Cardio – Respiratorie este obligatoriu odata la 5 ani.

 

 

Descarca / Vizualizeaza cursurile pentru semestrul I al anului 2018 – PDF

Derogare Grad Principal 2021

Vă facem cunoscut că în baza Referatului MS nr. IM 6719/04.08.2021, conducerea Ministerului Sănătății a aprobat înscrierea candidaților care îndeplinesc condiția de experiență profesională de 5 ani până la data de 31 decembrie 2021 inclusiv, prin derogare de la prevederile art. 18 alin (1) lit. b) din Metodologia de organizare și desfășurare a examenului de grad principal aprobată prin Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1137/2018, cu modificările și completările ulterioare.
Precizăm că pentru înscrierea la examen, candidații trebuie să îndeplinească și celelalte condiții prevăzute de Ordinul MS nr. 1137/2018.
Secretariatul general al
OAMGMAMR

Anunț privind organizarea şi desfăşurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali – sesiunea 2021

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR) organizează, prin filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti, examenul de grad principal-sesiunea 2021, conform Ordinului Ministrului Sănătăţii nr. 1137/06.09.2018 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali, cu modificările și completările ulterioare.

  1. Examenul de grad principal se organizează pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali.

 

  1. Documente necesare înscrierii:
  • La înscriere candidatul depune un dosar, care conține următoarele documente:
  1. a)cererea de înscriere, cu datele de contact;
  2. b)declarație privind informarea referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal de către OAMGMAMR;
  3. c)copia actului de identitate valabil până la data susținerii examenului;
  4. d)copia certificatului de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății sau a diplomei/certificatului de absolvire/licență sau documentului echivalent eliberat de una dintre următoarele categorii de instituții de învăţământ: liceu sanitar; școală postliceală sanitară; colegiu medical universitar; facultate de medicină/de asistență medicală/de moașe. La înscriere candidatul prezintă actele de studii în original, urmând ca persoana care primește documentele să certifice „în conformitate cu originalul” pe copiile de pe actele de studii aflate la dosar;
  5. e)copia atestatului de echivalare, după caz;
  6. f)în cazul candidatului cu formare profesională efectuată în străinătate și recunoscută în România în condițiile legii, acesta va depune copia diplomei obținute în străinătate însoțită de traducerea legalizată în limba română și de copia documentului de recunoaștere a calificării în România;
  7. g)adeverință eliberată de angajator din care să reiasă, după caz:
  • Experiența profesională de minimum 5 ani la data susținerii examenului, cumulată în specialitatea în care  a profesat cu titlul de  soră medicală/oficiant medical (M) si asistent medical, în cazul în care a dobândit ulterior, în condițiile legii, un titlu oficial de calificare în specialitatea de asistent medical (PL, SSD sau S);
  • La examenul de grad principal organizat în specialitatea titlului de calificare obținut în baza prevederilor Ordinului ministrului sănătății   613/2013privind aprobarea Normelor de organizare și desfășurare a programelor de pregătire pentru obținerea specializărilor în domenii complementare specialității de bază de către asistenții medicali generaliști și asistenții medicali de pediatrie, cu modificările și completările ulterioare, ale anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătății nr. 942/2017 pentru aprobarea Normelor de organizare și desfășurare a programelor de specializare în vederea reconversiei profesionale, precum și în vederea dezvoltării abilităților profesionale pentru asistenții medicali generaliști, moașe și asistenții medicali, cu modificările și completările ulterioare, și ale anexei nr. 1 din Ordinul ministrului sănătății nr. 1076/2019 pentru aprobarea Normelor de organizare și desfășurare a programelor de specializare în vederea reconversiei profesionale precum și în vederea dezvoltării abilităților profesionale pentru asistenți medicali generaliști, moașe și asistenți medicali, pot participa și asistenții medicali generaliști, asistenții medicali de pediatrie, asistenții medicali de farmacie, asistenții medicali de laborator și asistenții medicali de igienă care fac dovada încadrării, în condițiile legii, în funcția de asistent medical cu normă întreagă sau echivalent parțial, pe o perioadă cumulată de minimum 5 ani anteriori datei de susținere a examenului în structura sanitară corespunzătoare specialității respective, după cum urmează: servicii de radiologie-imagistică medicală, de laborator, de balneofizioterapie, de nutriție și dietetică, de igienă și sănătate publică  de farmacie. 
  1. h)copia actelor de schimbare a numelui, după caz;
  2. i)dovada plății sumei de participare la examen.
  • Candidații care au desfășurat activitate de voluntariat vor depune contractul de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii  78/2014privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, și certificatul de voluntariat emis de către organizațiile gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcție de timpul de lucru efectiv prestat.
  • În situația în care solicitantul a exercitat profesia pe teritoriul altui stat, acesta va depune, în copie legalizată și traducere legalizată, documente emise de autoritatea competentă sau angajatorul din statul în cauză din care să rezulte perioadele de exercitare efectivă și legală a profesiei pe teritoriul acelui stat.

Pe coperta dosarului de înscriere se trec: numele și prenumele candidatului cu inițiala tatălui, numele purtat anterior (după caz), specialitatea în care s-a înscris la examen, numărul de telefon al candidatului.

  • Datele de desfășurare ale examenului, pe specialități:
  • În data de 02.09.2021– examenul pentru asistenţi medicali generalişti, pediatrie, ocrotire, surori medicale, oficianţi medicali;
  • În data de 03.09.2021– examenul pentru asistenţi medicali- celelalte specializări, altele decât asistenţi medicali generalişti, pediatrie, ocrotire, surori medicale, oficianţi medicali;
  1. Înscrierile la examen se fac în perioada 26.07-10.08.2021, pentru toate specialităţile, la sediul filialelor judetene/a municipiului București ale OAMGMAMR.

 

  1. Cuantumul sumei de participare la examen este de 150 lei/participant.

Suma se va plăti în contul IBAN RO49UGBI0000362008983RON, deschis la GARANTI BANK, beneficiar OAMGMAMR, CIF 15346984;

 

Pe documentul de plată plătitorul va menționa “Suma de participare examen grad principal-2021

cerereinscrieregp2021 – Cerere de inscriere

declaratie GP2021 – Declaratie prelucrarea datelor

 

Tematica şi bibliografia pentru examen pot fi consultate la adresa:  https://www.oamr.ro/tematica-si-bibliografia-examenului-de-grad-principal-pentru-asistenti-medicali-generalisti-moase-asistenti-medicali-surori-medicale-si-oficianti-medicali-sesiunea-2021/

 

In data de 02.09.2021 se va sustine examenul la Scoala postliceala „Vasile Alecsandri”, situata in Str. Gloriei nr.9 Focsani. Intrarea candidatilor la examen se va face in intervalul 8:30 – 8:45 conform listelor nominale afisate pe fiecare din cele 4 sali!

In data de 03.09.2021 se va sustine examenul la sediul OAMGMAMR Vrancea, situat in Str. Bucegi nr.28 Focsani. Intrarea candidatilor la examen se va face in intervalul 8:30 – 8:45 conform listei nominale afisate la sala 1.

Candidatii sunt rugati sa aiba asupra loc buletin/carte de identitate, pix cu culoare albastra. Candidatilor li se va lua temperatura la intrarea in respectivele cladiri, nefiind acceptati candidati cu temperatura corporala de peste 37,3 C.

Tematica si bibliografie Grad Principal 2021

Vă comunicăm că în conformitate cu art. 8 din Ordinul nr. 1137/2018 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali, cu modificările și completările ulterioare, OAMGMAMR a publicat tematica și bibliografia de examen pe site-ul www.oamr.ro.

Atasat aveti documentele respective.

Clic AICI pentru a descarca.

 

Pentru perioada de inscriere si documentele necesare vom reveni cu anuntul in momentul in care ne vor fi comunicate de aparatul central.

Metode de comunicare interpersonală și interviu motivațional pentru creșterea acoperirii vaccinale la copii. Curs pentru personalul medical

Avem plăcerea de a vă invita să deveniți parte din programul de instruire ”Metode de comunicare interpersonală și interviu motivațional pentru creșterea acoperirii vaccinale la copii. Curs pentru personalul medical”, derulat de UNICEF România și Centrul pentru Controlul Bolilor din Atlanta, SUA în județele Brașov și Vrancea. Programul este implementat de Centrul pentru Politici și Servicii de Sănătate (CPSS) și Totem Communication, cu sprijinul direct al Direcțiilor de Sănătate Publică.

Instruirea va avea loc în Brașov și Vrancea, conține cursuri creditate, de tip ”față-în față”, realizate pe o durată de 2 zile și abordează atât aspecte tehnice de bază legate de imunizare, cât și metode de înțelegere a comportamentului părinților, de ascultare activă, de interviu motivațional și de comunicare cu comunitatea, pentru a crește gradul de acceptare a vaccinării în rândul părinților.

Cursul va fi interactiv, bazat pe tehnici de învățare a adulților și va crea spațiu profesioniștilor din sănătate pentru a-și exprima propriile experiențe și preocupări și pentru a practica diverse abordări de comunicare prin jocuri de rol și studii de caz. 

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor profesioniștilor, am creat un set de instrumente de sprijin (cum ar fi listele de verificare pentru profesioniști și pliantele pentru părinți), care sunt parte integrantă din suportul de curs. Cursul va fi urmat de o perioadă de sprijin și asistență în aplicarea modelelor de interacțiune cu părinții.

Dacă doriți să participați la acest program și să fiți unul dintre cei 300 de profesioniști care se perfecționează într-o tehnică inovatoare – interviul motivațional folosit în vaccinare  vă rugăm să completați un scurt chestionar pe care îl găsiți la link-ul de mai jos. Cursurile se organizează în perioada iunie – septembrie 2021.

ACCESAȚI CHESTIONARUL: https://forms.gle/vvwYaQkZ5kJsS5T78

Termenul limită pentru completarea chestionarului este 15 iunie 2021.

În funcție de interesul manifestat, vom definitiva calendarul cursurilor și vom reveni la fiecare dintre dumneavoastră pentru a vă oferi posibilitatea să optați pentru una din cele 20 de sesiuni de instruire.

În cazul în care considerați util demersul nostru și doriți să anunțați și alți colegi (medici, asistente medicale, asistenți medicali comunitari cu rol în vaccinare) posibil interesați de participarea la aceste sesiuni de instruire, avem rugămintea să le trimiteți și dumnealor acest mesaj, pentru a se putea înscrie în lista de potențiali cursanți.

În mod particular, rugăm medicii de familie care doresc să participe la curs împreună cu asistenții medicali din cabinet să le transmită acest mesaj, deoarece datele acestora de contact lipsesc din baza noastră de date și nu-i putem anunța direct despre această oportunitate.

 

Precizări suplimentare:

Cursul Metode de comunicare interpersonală și interviu motivațional pentru creșterea acoperirii vaccinale la copii. Curs pentru personalul medical” se adresează personalului cu rol în vaccinare (administrare, educare, mobilizare etc.), respectiv, personalul medical din maternități și cabinetele de medicină primară care oferă servicii de vaccinare și educare a părinților, dar și personalul implicat la nivelul comunității (asistenți medicali comunitari, mediatori sanitari) din județele Vrancea și Brașov.

Cursul face parte din proiectul ”Îmbunătățirea comunicării interpersonale între furnizorii de servicii de sănătate și populație, în vederea creșterii acoperirii vaccinale”care-și propune să sprijine creșterea acoperirii vaccinale (în particular vaccinarea ROR) și este realizat în colaborare cu Institutul Național de Sănătate Publică.

Proiectul este implementat de Fundația Centrul pentru Politici și Servicii de Sănătate (CPSS), iar TOTEM Communication este partenerul implicat în cadrul componentei de evaluare.

Vă mulțumim!

Echipa CPSS&TOTEM

Protocol de colaborare privind instruirea personalului din farmaciile comunitare si oficinele comunitare rurale implicat in activitatea testare antigenica rapida pentru diagnosticarea infectiei cu SARS-CoV-2

In temeiul art.6 alin.(2) din OMS nr.644/2021 privind activitatea de testare in farmacii comunitare si oficine comunitare rurale, utilizand teste antigenice rapide pentru diagnosticarea infectiei cu SARS-CoV-2 Colegiul Farmacistilor din Romania si OAMGMAMR au incheiat prezentul protocol.

Aceste cursuri de instruire sunt gratuite!

Cererile de inscriere ale farmacistilor si asistentilor de farmacie care doresc sa urmeze cursurile de instruire se vor inregistra la nivelul structurilor teritoriale ale partilor semnatare. Modelul de cerere este prevazut in Anexa nr.1 la Protocol.

Cererile se completeaza si se semneaza personal de persoana interesata si se pot comunica fie in format letric fie in format electronic pe mail.

In momentul in care avem un numar de 20 de cursanti vom anunta pe site locatiile si programul de organizare a cursurilor de instruire.

Protocol+Anexe

Ordin 644-2021-testare in farmacii

cerere

 

Prima sesiune de instruire va avea loc la sediul OAMGMAMR Vrancea, str. Bucegi nr.28 et.2(fosta Policlinica II) in data de 02.06.2021, cu incepere la orele 09:00.